اپدیت اندروید 11 برای گوشی های شیائومی مشکل ساز است.

شیائومی A3

کاربران خبر داده اند، بعد از نصب اپدیت 11 اندروید روی شیائومی A3 به مشکل برخورد کرده اند. و گوشی ان ها روشن نمیشود!!

شیائومی A3 یکی از محصولات بسیار اقتصادی شرکت چینی محسوب میشود؛ که خیلی خوب توانسته به بازار های به بازار های رو به رشد. مانند بازارهای چین و هند راه پیدا کند. شیائومی A3 محصولی بسیار مقرون به صرفه است. که ابتدا با سیستم عامل اندروید به بازار ورود کرد. اما هم اکنون اندروید 11 برای این گوشی عرضه شده است.

شیائومی A3

با اینکه انتشار اخرین سیستم عامل گوگل برای این محصول اقتصادی چینی خبر خوش حال کننده ای است. اما تعداد قابل توجهی از کاربران این گوشی به شعبه های مختلف شیائومی گزارش داده اند که بعد از نصب اپدیت 11 اندروید گوشی های انان با مشکلات زیادی روبرو شده است.

رسانه؛AndroidAuthority گزارشی انتشار داده، که طبق ان به مشکلات پیش امده، برای کاربران پس از نصب اپدیت 11 اندروید اشاره شده است. به نقل از خود کاربران گوشی انها پس از نصب اپدیت دیگر روشن نمی شود! و حتی پس از متصل شدن به شارژر واکنشی نشان نمیدهد.

عده دیگری از کاربران در حساب توییتر خود گفته اند: دستگاه حتی اجازه اتصال به بخش بوت لودر را هم نمیدهد،و امکان اتصال ان به رایانه شخصی را نمیدهد. متاسفانه هنوز دلیل این مشکلات پیدا نشده است. اما کاربران ادعا میکنند، پس از نصب اپدیت 11 اندروید دچار این مشکلات شده اند.

شیائومی و مشکلات

به همبن علت اگر دارای گوشی هوشمند شیائومی هستید؛ بهتر است تا زمان بر طرف شدن این مشکل به صورت رسمی از شرکت شیائومی، اپدیت اندروید 11 را نصب نکنید. در گذشته نیز شیائومی A3 با دریافت بعضی اپدیت ها دچار مشکل شد. برای مثال میتوانیم به اپدیت اندروید 10 اشاره کنیم. این گوشی با دریافت اندروید 10 اسکنر اثر انگشتش خراب شد.

اما موارد اشاره شده هیچ کدام به بزرگی این مشکل نبوده اند. بر طبق گفته صاحبان شیائومی ،گوشی A3 با در یافت اندروید 11 از کار می افتد و کار نمیکند.

دیدگاه شما

2 دیدگاه

  1. سارا جمشیدی گفت:

    خیلی عالی بود بسیار به این مقاله نیاز داشتم
    ممنون بابت سایت خوبتون

از من بپرس
×
×
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.