سبد خرید 0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

شرایط گارانتی وریتی

شرایط گارانتی وریتی
اسپیکوجی
برند شرکت وریتی

شرایط گارانتی محصولات وریتی (گارانتی آسان سرویس) (گروه حافظه)

بروز رسانی در تاریخ 25 تیر سال 1399 درصورت روند تغیرات در گارانتی از طریق همین صفحه اعلام میشود.

توجه: گارانتی مادام العمر (Lifetime Warranty) در قوانین بین المللی بدین معناست که تا زمان تولید آن مدل از محصول توسط کارخانه سازنده، گارانتی آن دارای اعتبار می باشد و در صورت توقف تولید، گارانتی آن نیز به اتمام خواهد رسید.

مدت زمان گارانتی فلش مموری و کارت های حافظه، مادام العمر (Lifetime) می باشد.
در صورت عدم موجودی مدل مربوطه، محصول با مدل مشابه تعویض خواهد شد.
توجه: گارانتی مادام العمر (Lifetime Warranty) در قوانین بین المللی بدین معناست که تا زمان تولید آن مدل از محصول توسط کارخانه سازنده، گارانتی آن دارای اعتبار می باشد و در صورت توقف تولید، گارانتی آن نیز به اتمام خواهد رسید.
برای خرید محصولات وریتی کلیک کنید.

  • موارد خارج از گارانتی آسان سرویس
  • محصول فاقد بسته بندی و هولوگرام معتبر شرکت بوده و یا هولوگرام مخدوش و غیر قابل تشخیص باشد
  • هر گونه آثار ضربه، شکستگی، خراشیدگی، تاب برداشتگی، نوسانات برق، آتش سوزی، حوادث طبیعی، اکسیده شدن و زنگ زدگی
  • خراشیدگی مدار چاپی فلش مموری
  • شکستگی، خراشیدگی یا تاب برداشتگی مدار فلش مموری و یا کارت حافظه
  • هر گونه آثار باز شدگی، تعمیرات و لحیم کاری
  • شکستگی و یا خم شدگی هر یک از درگاه های فلش مموری
  • عدم وجود و یا عدم تطابق مدار داخلی فلش مموری
  • توجه: مسئولیت و کلیه هزینه های مربوط به ارسال کالا به مرکز گارانتی و خدمات و برگشت آن به عهده مشتری می باشد.

شرایط گارانتی لوازم جانبی وریتی

مدت زمان گارانتی لوازم جانبی توسط برچسب الصاقی به بسته بندی محصول مشخص شده است.
در صورت عدم موجودی مدل مربوطه، محصول با مدل مشابه تعویض خواهد شد.

  • موارد خارج از گارانتی:
  • اتمام تاریخ اعتبار گارانتی
  • اقدام به سرویس توسط افراد غیر مجاز
  • محصول فاقد بسته بندی و هولوگرام معتبر شرکت بوده و یا هولوگرام مخدوش و غیر قابل تشخیص باشد
  • خدشه یا دستکاری در تاریخ برچسب گارانتی مندرج بر روی بسته بندی محصول
  • عدم وجود برچسب گارانتی بر روی بسته بندی محصول
  • عدم وجود هولوگرام معتبر شرکت بر روی هدست های NIA
  • هر گونه آثار ضربه، تماس با مایعات، رطوبت، شکستگی، خراشیدگی، سوختگی، تاب برداشتگی، نوسانات برق، آتش سوزی، حوادث طبیعی، اکسیده شدن و زنگ زدگی
  • هر گونه آثار باز شدگی، تعمیرات و لحیم کاری
  • شکستگی و یا خم شدگی هر یک از درگاه های موجود
  • باطری لوازم جانبی شامل گارانتی نمی باشد
  • کابل های همراه لوازم جانبی و همچنین کابل های متصل به پاوربانک های دارای کابل شامل گارانتی نمی باشند
  • عدم وجود و یا عدم تطابق مدار های داخلی

توجه: مسئولیت و کلیه هزینه های مربوط به ارسال کالا به مرکز گارانتی و خدمات و برگشت آن به عهده مشتری می باشد.

به هیچ عنوان با شماره بخش فروش داخل سایت تماس نگیرید درصورت نیاز از قسمت پایین با واحد پشتیبانی واتس آپ ارتباط برقرار کنید.
واحد پشتیبانی در روزها و ساعات کاری پاسخگوی شماعزیزان خواهند بود.

باتوجه به شرایط کرونا و تعویض دیر به دیر مراکز گارانتی در صورت ارسال گارانتی ها به فروشگاه اسپیکوجی هزینه تعویض گارانتی 10.000هزار تومان خواهد بود.

#گارانتی فلش میموری #گارانتی فلش میموری وریتی #شرایط گارانتی وریتی # گارانتی فلش وریتی

برگشت به بالا
سوالی دارید؟ همین الان با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.