بهترین گوشی شیائومی 2020

شیائومی Redmi Note 9 Pro 5G

بهترین گوشی شیائومی کدام است؟ برند شیائومی یکی از غول‌های جدید موبایل است. شیائومی با ارائه گوشی‌های پرچمدار بالارده و میان‌رده توانسته در مدت کمی با بهترین گوشی سامسونگ و بهترین گوشی هواوی رقابت کند. اما مهمترین مسئله‌ای که شیاومی را محبوب می‌کند، قیمت‌های ارزان نسبت به رقبا است. البته در حال حاظر !!!

شرکت‌هایی مانند اپل پول برند را هم از خریدار دریافت می‌کنند اما شرکت شیائومی فقط سود گوشی را از خریداران دریافت می‌کند. قیمت منصفانه و کیفیت محصولات، ۲ دلیل منطقی برای پیشرفت شیائومی است.
شیائومی با لوازم جانبی الکترونیک همچنین گجت های مختلف در مدت کم بارقبای بزرگ خود مانند :
سامسونگ اپل و هو آوی رقابت کند.

راهنمای خرید بهترین گوشی شیائومی

  1. بهترین گوشی شیائومی برای عکاسی و فیلمبرداری Mi Note 10 Pro
  2. بهترین گوشی شیائومی برای تماشای فیلم تا ۷ ساعت و نیم Mi Note 10
  3. بهترین گوشی شیائومی میان ردن و ارزان قیمت Xiaomi Mi 9
  4. بهترین گوشی شیائومی با اندازه کوچک Mi 9 SE
  5. بهترین گوشی شیائومی (ارزان‌ترین مدل از سری 9 Mi) مدل Mi 9 Lite
  6. بهترین گوشی شیائومی برای گیمر‌ها Redmi Note 8 Pro
  7. بهترین گوشی شیائومی (انتخابی ارزان‌تر برای گیمرها) Redmi Note 8
  8. بهترین گوشی شیائومی (یک نسل اولی مقرون به صرفه) Redmi Note 7
  9. بهترین گوشی شیائومی (ارزان‌ترین در بین لیست ۱۰ تایی ما) Redmi 8A
  10. بهترین گوشی ارزان قیمت برای کارهای معمولی Redmi 8
  11. شیائومی Redmi Note 9 5G (به زودی)
  12.  شیائومی Poco X3 NFC (به زودی)
  13.  شیائومی Redmi Note 9 Pro 5G (به زودی)
  14. شیائومی Poco M3 (به زودی)

متن هایی که با عبارت (به زودی) نوشته شده برسی و مقایسشو بعدا در همین صفحه انجام میشود.


1. بهترین گوشی شیائومی برای عکاسی و فیلمبرداری (شیائومی می نوت ۱۰ پرو)

شیائومی Mi Note 10 Pro یکی از بهترین گوشی هایی است که عظمت شرکت شیائومی را به رخ رقبا می‌کشد. شیائومی Mi Note 10 Pro یک گوشی میان‌رده با اسنپدراگون 865G به حساب می‌آید. در مورد شیائومی Mi Note 10 Pro باید گفت که دوربینی 108 مگاپیکسلی است که روی آن، یک گوشی موبایل نصب است.

شیائومی Mi Note 10 Pro دارای ۳ دوربین پشت و یک دوربین سلفی است که روی هم ۳۹ مگاپیکسل کیفیت دارند. باتری 4500 میلی آمپری، نمایشگر تمام قاب، فریم آلومینیومی و اندروید ۹ از مشخصات Mi Note 10 Pro هستند.

راهنمای خرید بهترین گوشی های موبایل (آذر ۹۹)

2. بهترین گوشی شیائومی برای تماشای فیلم تا ۷ ساعت و نیم (شیائومی می نوت ۱۰)

شیائومی می نوت 10 لایت
عکس مربوط به نوت 10 لایت می باشد.

گوشی شیائومی Mi 9 بهترین گوشی شیائومی (Xiaomi) از نظر چیپست داخلی و برنامه دوربین است. شیاومی Mi 9 با چیپست Snapdragon 855 عملکرد بسیار مطلوبی ارائه می‌دهد. از ویژگی‌های خوب شیائومی Mi 9 باید به سخت افزار قوی با قیمت منصفانه اشاره کرد. با شیائومی Mi 9 لذت استفاده
از یک موبایل میان‌رده را خواهید چشید.
گوشی شیائومی Mi 9 از نظر کارایی رقیب سرسخت سامسونگ S10 و البته با قیمتی ارزانتر است. ضعف‌هایی مانند گرم کردن و ظرفیت کم باتری، از اشکالات گوشی شیائومی می ۹ هستند.

3. بهترین گوشی شیائومی میان ردن و ارزان قیمت (شیائومی می ۹)

بهترین گوشی شیائومی میان ردن و ارزان قیمت (شیائومی می ۹)

گوشی شیائومی Mi Note 10 یک مدل میان‌رده خوش قیمت با نمایشگری خمیده است. شیائومی Mi Note 10 دارای توان باتری فوق العاده‌ای است که تمام روز را دوام خواهد آورد. در مورد شیائومی Mi Note 10 می‌توان گفت که یک غول با شاخ و دم و البته ۵ دوربین شگفت‌انگیز است.

شیائومی Mi Note 10 قطعا بی‌نقص‌ نیست اما بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت و کارایی است. با دوربین ۲، ۵، ۱۲، ۲۰، ۱۰۸ و سلفی ۳۲ که روی هم رفته ۱۷۹ مگاپیکسل خواهد بود، شما هر شاتی را بسیار ساده ثبت خواهید کرد. داشتن حسگر اثر انگشت و حذف جک هدفون از ویژگی‌های دیگر گوشی شیاومی Mi Note 10 هستند.

4. بهترین گوشی شیائومی با اندازه کوچک (شیائومی می ۹ اس ای)

شیائومی می ۹ اس ای)

گوشی شیائومی Mi 9 SE در واقع همان Xiaomi Mi 9 است که کیفیت پایین‌تر و قیمت ارزان‌تری دارد. شیائومی Mi 9 SE با اندازه‌ای کوچک‌، نمایشگر با کیفیت و اندروید ۹ بسیار عالی عمل می‌کند. اگر به دنبال خرید بهترین گوشی شیاومی ارزان قیمت هستید شیائومی Mi 9 SE را از دست ندهید.

گوشی شیائومی Mi 9 SE با فناوری Corning Gorilla Glass 5 از هرگونه آسیب دیدگی جلوگیری می‌کند. این شیائومی کوچک از پورت USB-C و نمایشگر Super AMOLED استفاده می‌کند.

5. بهترین گوشی شیائومی (ارزان‌ترین مدل از سری 9 Mi)

گوشی شیائومی Mi 9 Lite یک مدل خوش ساخت با طراحی سطح بالا است. خیلی از گوشی‌ها به دوربین ۴۸ و بیشتر مجهز هستند اما شیائومی Mi 9 Lite کیفیت یک دوربین واقعی را عرضه می‌کند. گوشی شیاومی Mi 9 Lite از نظر طول عمر باتری عملکرد خوبی داشته و یکی از بهترین‌ها به حساب می‌آید. حسگر اثر انگشت، نمایشگر Corning Gorilla Glass 5 و اندروید ۹ از ویژگی‌های می ۹ لایت هستند.

شیائومی می ۹ لایت با فریم فلزی، بدنه شیشه و در تنوع رنگ ایده‌آلی عرضه شده است. شرکت شیائومی آخرین مدل از سری Mi 9 را با بهترین طراحی و بهترین ساختار عرضه کرده است. مدل Mi 9 Lite قطعا بهترین گوشی شیائومی ارزان در سری Mi به حساب می‌آید.

6. بهترین گوشی شیائومی برای گیمر‌ها (ردمی نوت ۸ پرو)

بهترین گوشی

گوشی شیائومی Redmi Note 8 Pro یکی از پرفروش‌های شرکت هواوی در سال ۲۰۱۹ است. گوشی ردمی نوت 8 پرو یک کنسول بازی در دنیای موبایل به حساب می‌آید. شیائومی Redmi Note 8 Pro برتری خود را در زمینه گیمینگ در تست هم ثابت کرده و امتیاز بالایی دریافت کرده است.

دوربین اولترا واید، لنز ماکرو و دوربین عکاسی در عمق به همراه دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی به شما امکان ثبت هر نوع شاتی را می‌دهند. با امکاناتی که شیاومی ردمی نوت 8 در اختیار شما می‌گذارد، هیچ گوشی دیگری در این رنج قیمت پیدا نخواهید کرد. نمایشگر فول اچ دی پلاس Redmi Note 8 Pro توانایی ارائه ۱۶ میلیون رنگ را دارد.

7. بهترین گوشی شیائومی (انتخابی ارزان‌تر برای گیمرها) ردمی نوت ۸

گوشی شیائومی Redmi Note 8 یک نمونه خوش ساخت با طراحی زیبا است که مورد پسند خریداران قرار گرفته است. دوربین اصلی ۴۸ و سلفی ۱۳ شیائومی ردمی نوت 8 را به گزینه خوبی برای استفاده در شبکه‌های اجتماعی تبدیل کرده است. اگر پول ردمی نوت ۸ پرو را ندارید بهتر است Redmi Note 8 را انتخاب کنید. این دو مدل به جز قیمت، چندان تفاوتی ندارند.

اگر به بازی با گوشی علاقه دارید شیائومی Redmi Note 8 و نوت تی، ۲ گزینه عالی به حساب می‌آیند. یک نمایشگر فول اچ دی پلاس گوشی شیائومی Redmi Note 8 را نزد گیمرها محبوب‌تر می‌کند. البته باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری نوت ۸ تی هم به کارایی گوشی افزوده است.

8. بهترین گوشی شیائومی (یک نسل اولی مقرون به صرفه) ردمی نوت ۷

گوشی شیائومی Redmi Note 7 اولین نسل برند ردمی با دوربین ۴۸ و حسگر‌های پیشرفته است. ردمی نوت ۷ یک میان‌رده مطمئن با دوربین ناچ است؛ که البته امروزه دوربین ناچ به عنوان استاندارد شناخته می‌شود. شیائومی Redmi Note 7 بهترین گوشی شیائومی از نظر سرعت شارژ هم هست.

باتری قدرتمند ردمی نوت ۷ و تکنولوژی شارژ سریع برای یک نسل اولی بسیار قابل ستایش است. شیائومی Redmi Note 7 با قیمتی مقرون به صرفه امکانات خوبی را ارائه می‌دهد. هرچند که دوربین ردمی نوت ۷، مگاپیکسل بالای دارد، اما چندان روی آن حساب نکنید.

9. بهترین گوشی شیائومی (ارزان‌ترین در لیست ۱۰ تایی) ردمی ۸ ای

گوشی شیائومی Redmi 8A ارزان‌ترین مدل در لیست ۱۰ تایی ما است. شیائومی ردمی 8A با دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، صفحه نمایش اچ دی با باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی آمپری عرضه شده است. شیائومی Redmi 8A یم نمونه ارزان قیمت است که کارهای روزانه را به خوبی انجام می‌دهد. در گوشی شیائومی Redmi 8A به جهت پایین آوردن قیمت از فناوری فیلتر نور مضر استفاده نشده است.

10. بهترین گوشی ارزان قیمت برای کارهای معمولی (ردمی ۸)

گوشی شیائومی Redmi 8 با باتری قدرتمند ۵۰۰۰ آمپری و امکانات استاندارد دیگر، یک اسمارت فون خوش قیمت به حساب می‌آید. شیائومی ردمی ۸ دارای پورت USB-C با قابلیت شارژ سریع است. شیائومی Redmi 8 با چیپست Snapdragon 439 بهینه شده است. گوشی ردمی ۸ یک پله از 8A بالاتر است و کارایی بهتری دارد.

دیدگاه شما

4 دیدگاه

  1. محدثه گفت:

    بنظرم خوبه من ک از شیائومی راضیم👌

  2. m.beyroo گفت:

    سلام.مطلب عالی بود.لطفا اطلاعات بیشتری راجع به گوشی های شیائومی بزارین.تشکر😊👏🌹

از من بپرس
×
×
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.