هندزفری بی ‌سیم Level U2 سامسونگ با عمر شارژ باتری 18 ساعت

هندزفری بی ‌سیم Level U2 سامسونگ با عمر شارژ باتری 18 ساعت

سامسونگ به صورت کاملا بی سر و صدا از هندزفری گردنی جدید خود رونمایی کرد. این هندزفری قرار است در بازار کره جنوبی و برخی دیگر از بازارها عرضه شود. این هندزفری بی ‌سیم Level U2 سامسونگ نام دارد و در ادامه راه Level U قرار می‌گیرد، هرچند بیش از پنج سال از معرفی نسخه اول گذشته است.

محصول جدید سامسونگ در کره جنوبی با سه دلار تخفیف به قیمت 47 دلار به فروش می‌رسد. طبق اعلام سامسونگ هندزفری بی ‌سیم Level U2 از بلوتوث 5 استفاده می‌کند و تا 18 ساعت شارژدهی دارد. این هندزفری گردنی دارای چهار کلید است و از درایورهای داینامیک 22 میلی‌متر استفاده می‌کند. نرخ آمپدانس این هندزفری 32 اهم و فرکانس آن 20000 هرتز است.

هندزفری گردنی Level U بیش از پنج سال است که در بازارهای مختلف به فروش می‌رسد، با این حال نمی‌توان گفت که Level U2 نیز به همین ترتیب عمل خواهد کرد. با این حال از آن‌جا که این محصول در حال حاضر در خارج از کره جنوبی نیز در دسترس است، می‌توان انتظار داشت که بازارهای بیش‌تری میزبانی این هندزفری گردنی را در آینده نزدیک برعهده بگیرند.

مطمئنا طی پنج سال گذشته در این حوزه تغییرات گسترده‌ای اعمال شده است و حالا هندزفری‌های واقعا بی سیم از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. سامسونگ نیز در حال حاضر تمرکز خود را روی سری گلکسی بادز گذاشته است و انتظار می‌رود نسل جدید ایرباد سامسونگ به همراه گلکسی اس 21 معرفی شود. با این حال سری Level U با برخورداری از شارژدهی بهتر باتری و قیمت مناسب‌تر می‌تواند مورد استقبال کاربران قرار بگیرد.

از من بپرس
×
×
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.