گلکسی S23 اولترا سریع‌ترین گوشی اندرویدی جهان تبدیل شد

گلکسی S23 اولترا

در گزارش جدید در دنیا ادعا شده گلکسی S23 اولترا سریع‌ترین گوشی اندرویدی جهان تبدیل شد. پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 باعث شده تا گلکسی S23 اولترا به سریع‌ترین گوشی اندرویدی در جهان تبدیل شود.

گلکسی S23 اولترا

گلکسی S23 اولترا سریع‌ترین گوشی اندرویدی جهان تبدیل شد. سری گلکسی S23 سامسونگ از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 برای گلکسی بهره می‌برد که یک چیپست سفارشی از کوالکام است که به‌طور خاصی برای گوشی‌های هوشمند سامسونگ ساخته شده است و نسبت به نسخه اصلی اسنپدراگون 8 نسل 2 سرعت بیشتری دارد. اکنون گفته شده که این پردازنده تمام رکوردها را شکسته و گلکسی S23 اولترا را به سریع‌ترین گوشی اندرویدی تبدیل کرده است.

حساب Golden Reviewer تصویری را در توییتر منتشر کرده که نشان می‌دهد گلکسی S23 اولترا در آزمون تک هسته‌ای بنچ‌مارک گیک‌بنچ 5 امتیاز فوق‌العاده 1600 را کسب کرده است. در آزمون چند هسته‌ای نیز پرچمدار جدید سامسونگ موفق شده تا امتیاز 5311 را به دست بیاورد که یکی از بالاترین امتیازات کسب شده توسط گوشی‌های اندرویدی است.

با وجود این داده‌ها، می‌توان گفت که گلکسی S23 اولترا بسیار سریع است و به کاربران اجازه می‌دهد تا کارهای خود را با سرعت زیادی انجام دهند.

Galaxy-S23-Ultra.
گلکسی S23 اولترا

مقایسه گوشی موبایل گلکسی S23 اولترا با نوبیا رد مجیک 8 پرو

برای مقایسه، سریع‌ترین گوشی اندرویدی بعدی، یعنی نوبیا رد مجیک 8 پرو، در آزمون تک هسته‌ای این بنچمارک امتیاز 1486 و در آزمون چند هسته‌ای امتیاز 5211 را کسب کرده است. بنابراین این گوشی گیمینگ حتی با وجود یک رویکرد خنک‌کننده بسیار قوی‌تر برای پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 خود، از گلکسی S23 اولترا کندتر است.

سامسونگ در سری گلکسی S23 از یک محفظه بخار بزرگ استفاده کرده که مکانیزم اتلاف گرما را به کارآمدترین شکل ممکن انجام می‌دهد. علاوه بر این، هسته‌های پردازنده کلاک بالای آن عملکرد تحسین‌برانگیزی دارند و در مقایسه با اسنپدراگون 8 نسل 1 قبلی، عملکرد آن کاهش پیدا نمی‌کند. بنابراین تراشه سریع‌تر، مکانیزم خنک‌کننده قوی‌تر و نرم‌افزار بهینه‌شده پرچمداران جدید غول کره‌ای عملکرد فوق‌العاده را به همراه دارد.

در آینده بسیار نزدیک فیلم های تست و همچنین قابلیت جدید گوشی اس 23 اولترا را به همین پست اضافه خواهیم کرد.

از من بپرس
×
×
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.